lauantai 12. helmikuuta 2011

Haluan digitoida!

Minulla on vanhoja vhs-nauhoituksia.
Haluan siirtää ne dvd-levylle.
Mitä voin tehdä.

1. Olen kuullut, että Entressen kirjastossa on digitointilaite. Katson Entressen kirjaston digitointikoneen kalenterista, koska kone on vapaana.

http://entressenkirjasto.fi/digi.html



Koska minulla on hylly täynnä vanhoja sukujuhlia, minä nappaan Entressen kirjaston digitointilaitteen kalenterin omiin Googlekalenterihini. Sen jälkeen näen digitointilaitteen kalenterin omien kalenterieni lomassa puhelimessani, iPadissa ja läppärissä. Jos haluan.

2. Kun löydän sopivan vapaan ajan, soitan heti Entressen kirjastoon ja varaan ajan itselleni.
09 81653776
Varaan aikaa reilusti kerrallaan. Kolme tuntia pitkä nauhoitus anopin 60-vuotisjuhlista digitoituu kolme tuntia.

3. Haluan digitoida ensi viikolla, mutta Entressen kirjastosta ei löydy yhtään vapaata aikaa, joka sopisi minun kalenteriini. Mitä teen?

3.1. Soitan Sellon kirjastoon ja kysyn heidän koneensa varaustilannetta. 09 816 57611.

3.2. Soitan Kauniaisten kirjastoon ja kysyn heidän digitointilaitteensa varaustilannetta. (09) 6056 400

3.3. Soitan Helsingin kaupunginkirjaston Lasipalatsin Kohtaamispaikalle ja kysyn heidän laitteensa tilannetta. 09-31085900

3.4. Lähden junalla digitoimaan Hämeenlinnaan.

Onpa minulla monta mahdollisuutta digitoida vhs-nauhoja kirjastossa!

VHS'sss

Seuraava vaihe on, että haluan siirtää dvd-levyt mukana kulkeviksi tiedostoiksi.

Ei kommentteja: